piątek, 16 maja 2014

Owadzi organizer

Ponieważ już się odważyłam i wzięłam udział w moim pierwszym wyzwaniu, to postanowiłam, że będę, w miarę możliwości i wolnego czasu, robić to regularnie. Zawsze to fajna mobilizacja, a ja lubię działać pod presją czasu. Poza tym mam możliwość, tak jak teraz, mieć odskocznię od tworzenia biżuterii i wykazać się w innych dziedzinach. Tematem wyzwania było: dla mamy - praktycznie - z owadem. Mogłam oczywiście stworzyć jakiś fajny naszyjnik z motylami, ale postanowiłam pójć w inną stronę . Pomyślałam, że mamy mają zawsze dużo spraw na głowie i nawet tym najlepiej zorganizowanym może coś umknąć. Dlatego stworzyłam organizer, do którego można podpiąć karteczki z ważnymi do załatwienia sprawami, rachunkami, listą zakupów itp. Dzięki podzialowi na 3 kategorie można zadania podzielić według ważności na: 
1. Bardzo ważne - "Lepiej to załatw"
2. Ważne - "Raczej pilne"
3. Takie, które fajnie byłoby kiedyś zrobić, ale zawsze brakuje czasu - "Może kiedyś"
Co do wykonania to podstawę stanowi drewniana deseczka, ręcznie pomalowana farbami akrylowymi. Organizerami są drewniane klamerki, a chmurki z opisami wyciełam z plastiku. Deseczka z tyłu posiada zawieszkę dzięki, której można ją zawiesić na ścianie.







3 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysl na podarunek dla Mamy.A spinacze z tekstami - genialne! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu http://www.e-kaleta.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że to wyzwanie będzie dopiero początkiem.

      Usuń